czwartek, 25 kwietnia 2013

Königstigery pomalowane - zgłoszenie

Zgłszone 2x Panzerkampfwagen Tiger Ausf. B ukończony - zapraszam do obejrzenia:







Pierwsze trzy tygodnie kwietnia upłynęły pod znakiem malowania i wypiękniania armii "Prawdziwych Synów Imperium" do Warhammera 40000 przed Drużynowymi Mistrzostwami Polski w Łodzi,  w których to miałem przyjemność partycypować.

Na "flejmsy" pozostał więc tydzień z hakiem. Postanowiłem się jednak sprężyć(zwłaszcza, że modeli w tym etapie miałem całe dwa) i oto jak wyszło:

Od tego się zaczęło:



Potem było nakładanie kolorów, podniszczanie, pigmentowanie, lakierowanie i washowanie.

I tak to teraz wygląda:



.Z efektu końcowego jestem zdecydowanie bardziej zadowolony niż z Panter.

Wciąż myślę jednak, że da się z tego wyciągnąć więcej:
- Wyszło mi trochę bardziej komiksowo niż zakładałem
- Pokłóciłem się z kalkomaniami, przez co jedna się podwinęła i wygląda jak 317 (powinno być 311)
- Następnym razem pigmenty nałożę po washu
- Wciąż nie mogę zmusić aparatu, by oddał takie kolory jakie na tych czołgach rzeczywiście są.

Także dużo przede mną. Następny etap czeka!

Dwie fotki na koniec:

Fotka dokumentacyjna:

Tygrysy Bengalskie wygrzewające się w porannym słońcu:


Figurki pomalowane i zgłoszone w ramach Malarskiej Aktywacji.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz