wtorek, 5 sierpnia 2014

Testowanie: Army Painter Strong Tone Ink i Soft Tone Ink

Będąc nie do końca zadowolonym z dotychczasowych efektów washa postanowiłem zaopatrzyć się w analogiczne rozwiązanie od firmy Army painter i je wypróbować.









Do tej pory do wykańczania uniformów moich syberyjskich weteranów do Bolt Action używałem washa Vallejo "Dark Khaki Green". O ile jednak świetnie to wyglądało gdy jeszcze wash był "mokry" o tyle po wyschnięciu jakoś tak model nie prezentował się najpiękniej.

Zaopatrzyłem się więc w sklepie bard.pl w dość podobne rozwiązanie z nadzieją na lepsze efekty. Zakupiłem dwa Inki: Strong Tone i Soft Tone, nie wiedząc który będzie lepszy. 

Oto waleczna drużyna malowana wersją Soft:
Przed:

I po:



Ci panowie zaś zostali uraczeni wersją Strong:
Przed:

I po:


Jakiejś super magii niestety nie wykrywam tutaj. Owszem modele są ładniejsze(zwłaszcza po wersji soft), ale znów najładniej (moim zdaniem) wyglądały gdy jeszcze Ink był mokry. Potem to wszystko wyschło, i jakoś efekt "się stracił". 

Niemniej ja już podjąłem decyzję - od dziś będę wykańczał moich piechociarzy jednak wersją Soft.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz