wtorek, 2 lipca 2013

Przygotowania do podsumowania - czerwiec

A u mnie dzisiaj można rzec bardzo klimatycznie - Niemcy, którzy pod koniec wojaczki zaczynają mieć poważne problemy z zaopatrzeniem, Rosjanie, których rzucam "do walki" z "niedokończonym" treningiem i Amerykanie, których chciałem wciągnąć do walki, ale się nie dali.
Ale po kolei:


Oto co zgłaszam do pomalowania:
- 4x panzer IV J
- Kubelwagen
- Strelkovy Company - (8x Rifle/MG team, 1x SMG team, 1x Command Rifle/MG team)

Na samym początku(jeszcze zanim ogłoszone zostały kody do ataku) zgłosiłem panzery. Oto i postęp:

Przed:

 I po wizycie u lakiernika:




Niestety nie otrzymałem spodziewanych i oczekiwanych kalkomanii, dlatego ostatnie dwa czołgi nie mają oznaczeń(ani lakieru, ani washa(który to nakładam po lakierowaniu).

Potem na szybciutko machnąłem Kubelwagen: 

Rach...
 ...ciach, ciach, ciach.



I na koniec początek nowego projektu, czyli batalion czerwonoarmistów: 





Do tego jeszcze dodam, że miałem zamiar też pomalować do Niemców moździerze 120mm, ale były one w tym samym zestrzelonym transporcie, co kalkomanie do czołgów. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz